ہفتہ، 29 مارچ، 2014

"ہڑتال"

"ہڑتال" 


کل پھر ہڑتال دکانیں بند بازار بند مزدور کی روزی روٹی بند ہسپتال بند تعلیمی ادارے بند ہاں قبرستان ضرور کھلے ہیں کیونکہ ہڑتال کامیاب بھی تو کرنی ہے نا معلوم افراد نے نا معلوم مقام سے آکر نامعلوم دکانیں بند کروا دیں جسکی وجہ سے نامعلوم مزدور ایک دن کی دیہاڑی سے محروم رہانا معلوم بچے اسکول نہ جا سکے نامعلوم شخص علاج نہ ہونے کی وجہ سے چل بسا نا معلوم امتحانات ملتوی ہو گۓ

بندہ میرا مرا ہے گستاخی میرے لیڈر کی شان میں ہوئی ہے تکلیف مجھے ہے لیکن میرا بندہ آپ کا بھی ہے میرا لیڈر آپ کا بھی ہے میری تکلیف آپ کی بھی ہے ورنہ ایسا نہ ہو میری بوری آپ کو فٹ آ جاۓ

تمام لوگوں نے پر امن طریقے سے بغیر کسی احتجاج کے رضاکارانہ طور پر گن پائنٹ پر دوکانیں بند رکھیں ہڑتال کی کامیابی کا اندازہ گرنے والی لاشوں جلنے والی بسوں اور لٹنے والی دکانوں سے بخوبی لگایا جا سکتا ہے

ہڑتال ایک ایسا مرض ہے جو لوگوں اداروں اور پوری قوم پر یکساں نازل ہے میری ہڑتال میرا حق اور آپ پر ظلم اور آپ کی ہڑتال آپ کا حق اور مجھ پر ظلم اگر لاٹھی میرے پاس ہے تو آپ کی بھینس مری بھینس ورنہ میری بھی آپ کی

حسیب احمد حسیب
ایک تبصرہ شائع کریں